Exploring the Wet Market of Nha Trang
Luke soon finds himself in the beautiful Nha Trang -- a region of Vietnam with a similar vibe to the French Rivera! There, he hand catches seafood, explores the streets for fresh durian and visits a barramundi farm where they harvest sea grapes.