Three's Company
Poly couple Joe and Myesha find out if Lauren is a good addition to their relationship. Divorcée Jolie leaves her family in Albuquerque to be with her girlfriend Jenn in Colorado's brutal San Luis Valley, while Arune's lover leaves her stranded.