Trail of Frozen Tears
Pretty preteen Rosie Davenport is found brutally murdered in an abandoned house, the circumstances of her death eerily similar to the unsolved murder of 13-year-old Malissa Thomas one year earlier. Could police have a serial killer on their hands?