Great Power X And X Ultimate Power
Shaiapouf and Menthuthuyoupi rush to find the King. Neferpitou continues to use Doctor Blythe to heal Komugi while Gon sits nearby. Knuckle, who ignored Melereon's warnings, reveals himself to challenge Pouf to a duel.