Ski-In, Ski-Out of Cabins in Vermont
After years of searching, a young family is finally ready to purchase their dream cabin and move to Burke, Vermont. She wants a turnkey home they can move into and get right out to the mountains, but he's more budget conscious and is willing to renovate.