All Work and No Play in Hanoi, Vietnam
Young newlyweds uproot from Bangkok to pursue her dream job in Hanoi, Vietnam. He wants to be in the heart of the action to explore the city and its opportunities, but with her job located far from downtown, she's keen on having a short work commute.