A Little Spark Can Go a Long Way
Taking on Wetumpka's main thoroughfare, Ben and Erin get some help from Steve Ford and Tamara Day to give each storefront individual flair. Meanwhile, the Napiers add drama and function to a Craftsman owned by two dynamic women dedicated to theater.