DDD Seafood
Guy Fieri invites four favorite Diners, Drive-ins, and Dives seafood chefs to make some waves in Flavortown Market. They create a regional fish dish what using they catch in their fly-fishing net and dig for canned seafood to feature in a shellfish dish.