El Cuegle
Nick, Hank and Wu investigate a terrifying new Wesen who terrorizes a young family and has a surprising motive. Capt. Renard is reeling after an unexpected guest appears. Meanwhile, Diana has some interesting news for Monroe and Rosalee.