Lord Pain comes from the Plane of Eternal Suffering to serve Grim, who turns out to be unworthy. Then, as a young reaper, Grim learns his fate from his first customer. Finally, Mindy mocks Mandy's dog so Mandy adopts Grim's scary hound.