Late-Night Munchies
Giada raids her refrigerator and creates some midnight snacks that will satisfy any case of the munchies, including Mortadella Bites, an Italian Monte Cristo, Pretzel Crusted Chicken Fingers and a Chocolate Cherry Ice Cream Float.