A Debt to be Paid
Sarah Lemos brings disturbing visions of a nearby cave, while Sapphire uncovers a mysterious suicide connected to the Log Cabin. The team attempts to sever Karen from her traumatic past when a ring reveals a deceptive spirit is courting her.