Flippin' the Bird
The guys face a seven-day deadline to raise their '67 Firebird from the ashes. Meanwhile, Richard heads to the boondocks of Tokio, TX, to search for a rare '51 VW Samba Bus. Finally, NFL star DeMarcus Ware shops for an authentic Gas Monkey hotrod.