Hole in the Face
The team help Alex, who is struggling to live without a nose. Footballer James is rushed in with deep cuts in his cheek. And surgeon Vijay attempts to mend a gaping hole in Tracey’s neck, after an infected insect bite turned into a flesh-eating disease.