Diva Delivery/Castle High
Dodgers transports Lady Chanticleer to the Fluoride Festival of Festoovius Five. Klunkin Commander Sa'am closes in on his singing idol, Chanticleer! Then, I.Q. High pays the price for trusting Dodgers to house-sit his family mansion.