Old Dog, New Hope
Dr. Jeff and his team lend a hand at National Mill Dog Rescue and are eager to find Ginger the Pomeranian a forever home. A dog who loves to swallow household objects must undergo emergency surgery, and Jimmy the gecko gives Dr. Baier a surprise.