On the Yamagata Road 2
Our trip to Yamagata takes us to the Shonai region. At Shirafuji Drive-in, we discovered molokheiya ramen, noodles with vegetables kneaded into them. Next, we head to Kome no Kona no Taki Drive-in, where we had a hearty bowl of full ramen.