Snow-Running the Pond Scum 4Runner
It's the return of Pond Scum the 4Runner and Fred and Dave's 4Runner friends. The dirty-green 4Runner the guys built last season is back, and they're going snow-bashing in central Oregon to see if their trick IFS suspension will work in the white stuff.