Ghost Town Gourmet
Robert Irvine's mission brings him to an abandoned mining town in Cerro Gordo, CA. His challenge is to prepare a meal for Amy Bruni and Adam Berry of "Kindred Spirits," using the same ingredients and equipment as miners in the region had in 1865.