Height Unseen/Bygone Errors/Folly Calls
When everyone but Dexter experiences a growth-spurt, Dexter makes himself tall. Then, as old Dexter reminisces, old Dee Dee keeps adding her own bits. Finally, Dee Dee chops off a pigtail and Dexter gives her a hair-growing potion.