Merciless Seas
As wintry weather pounds the fleet, a 30-foot wave crushes a Titan Explorer deckhand, threatening Jake's captaincy. On the Time Bandit, Johnathan loses a generator and goes dark. The Aleutian Lady drives into the weather to reach Dutch Harbor for repairs.