Nautical Deathtrap
In the Season 19 finale, an uncharacteristic error traps Sig's family in unsurvivable seas. A wayward crane breaches Jake's wheelhouse, killing critical systems and his way home. Rick attempts to turn a heart-wrenching tragedy into a triumph for Jacob.