Legends: Maneet Chauhan
Four incredible competitors return to the stoves after being hand-picked as favorites by legendary judge Maneet Chauhan. The baskets that Maneet selects for this battle include a signature Nashville flavoring, an Indian dessert and a frozen cocktail.