Alton's Maniacal Baskets: Finale
In the wild conclusion of Alton Brown's Maniacal Baskets Tournament, Alton has a big announcement that's sure to get the chefs fired up. For the entree round, the chefs open the baskets to discover one of the items staring back at them!