Inside the Precipice World, Rukia and others act as decoys to draw away the Reigai's attention while Ichigo, Urahara and Kon break into the Seireitei. As they search for Kageroza's laboratory, Urahara tries to restore Ichigo's lost Soul Reaper powers.