Ichigo and the others are hunted by Soul Reapers. Uryu and Orihime face Jirobo, a towering Soul Reaper. Ganju tries to defeat Yumichika. Searching for Ganju, Ichigo is chased by a new slew of Soul Reapers as he makes his way through the maze of walls.