Ciao Ciao, Bobby!
Alex Guarnaschelli reunites with her Ciao House co-host, Gabriele Bertaccini, to lead chefs Rachelle Murphy and Jackson Kalb to a world of "pasta-bilities" in beating Bobby Flay.