Blast From the Blingy Past
Time travel with Todrick Hall and Kim Myles as they check out homes from bygone bling eras! From a real-life castle in the Hollywood Hills to a whimsical Victorian mansion, it's a battle of the blingy past for three houses, and only one can be a finalist.