Mercy: Assault on Stohess Part 2
When the identity of the Female Titan is finally revealed, she goes on a rampage within Wall Sina. Eren is hesitant to fight her, but Armin and Mikasa throw themselves into of the battle in a desperate attempt to stop the towering monster.