Perestroika - Beyond Nelly
Louis arranges a meeting with Prior; Joe visits Roy in the hospital and gets an unwelcome father's blessing; Prior drags Belize to the courthouse for a surprise meeting with the clerk. High on morphine, Roy paints a different picture of heaven.