Carolina Rare Gold
Dave Turin visits the Carolinas to show you America's rarest, most valuable gold. Ingenious everyday miners, a moonshiner looking to cash in on a family's claim, and a gold nomad show Dave that the site of America's first rush is still rich with gold.