Long Distance Medium
Holly and Wayne's reunion goes awry. Kimberly and TJ's spiritual connection will be tested once she's physically living with his family. Armando begins to challenge Kenny. Kirsten arrives in New York. Mary accuses Brandan of breaking her trust midflight.