Shift 7: Risk Taking
Michael Symon and Esther Choi present the first challenge, which features a three-way battle in spicy street food. Then, the tired and grumpy chefs must make a finale-worthy fish dish for judge Andrew Zimmern to earn a spot in the final shift.