Transformers: Age of Extinction
With humanity facing extinction from a terrifying new threat, it's up to Optimus Prime and the Autobots to save the world.
With humanity facing extinction from a terrifying new threat, it's up to Optimus Prime and the Autobots to save the world. But now that the government has turned against them, they'll need a new team of allies (led by Mark Wahlberg).