Bumblebee
A teenager trying to find her place in the world, discovers and repairs a battle-scarred robot, who’s disguised as a Volkswagen Beetle.
On the run in the year of 1987, Bumblebee finds refuge in a junkyard in a small Californian beach town. Charlie, on the cusp of turning 18 and trying to find her place in the world, discovers Bumblebee, battle-scarred and broken.