The Stranger in My Home
Ali and her daughter Katie have a perfect life – until a stranger claims to be Katie's father.
Ali and her daughter Katie have a perfect life – until a stranger claims to be Katie's father. As secrets unravel, his obsession turns dangerous, pulling them into a web of lies and fear. Based on the bestselling novel.