Presumed Innocent
A lawyer tasked with investigating the death of his former colleague and lover learns that all the evidence points him as a suspect.
This thriller follows Rusty (Harrison Ford), a prestigious lawyer investigating the death of his former colleague and lover who soon finds himself caught in a sordid mystery after learning all the evidence points to him as a suspect.