One More Chance
Huang, Guang and Hui come from different educational and social backgrounds; and they were imprisoned for various reasons.
Huang, Guang and Hui come from different educational and social backgrounds; and they were imprisoned for various reasons. Despite their extreme differences, they nurtured an extraordinary bond between them through their time in prison.