On the Ropes
Hawaii, 1985. Ata finds herself at odds with her rival at Lia’s wrestling promotion. Rocky receives some news that turns the family's world upside down. Dewey gets a job so he can buy a Nintendo. In 2033, Dwayne weighs an important diplomatic mission.