In-ex-cusable Behavior
Elodie's family interrogates De'Andre about his recent behavior. April asks John to sign divorce papers. Steve meets baby Bowen and brings Caroline an unwanted gift while also spilling a secret. Chelsea goes missing right when Matt needs her most.