I Wanna Be a Pirate
Ethan and Olivia go camping with Micah and Moriah, but navigating their marital issues makes things a bit awkward for the group. Lydia struggles to stop texting her special friend, which puts her in the hot seat with Kim and Barry for the first time ever.