Farmville Horror
When teenager Emma and 20-year-old Sam meet online, Emma thinks she’s found love, but when Sam comes to visit, she sees he’s not at all the boy she imagined. Emma rejects her admirer, and he takes it badly, placing Emma and her family in mortal danger.