Escape to Paradise
Bogotá, 1911. Alicia runs away with the poet Arturo to the Amazon to avoid her arranged marriage --unaware that she is pregnant, that Arturo is a Casanova, and that their freedom will soon be threatened by the ruthless merchant Barrera.