Turnin' Texan
Dr. Ross returns to the clinic, but a check-up with a large pet proves to be too much, too soon. When pregnant Frenchie goes into early labor, Dr. Lavigne performs an emergency C-section. Dr. Blue tries to lift Dr. Ross's spirits.