She's Come Undone
When Elena calls their bluff, the Salvatore brothers ask for backup from a surprising source. Katherine is suspicious when Bonnie makes her an offer. Caroline has a confusing and dangerous encounter with Klaus. Matt gives Rebekah some unsolicited advice.