The Locked Room
A hidden image at the burned-out church leads Cohle and Hart to Joel Theriot, a tent-revival minister whose parishioners finger a scarred 'tall man' seen with Dora Lange. Hart gets sidetracked after Maggie sets Cohle up with a friend at a C&W bar.