Dinner Is Swerved
When Rick and Ginger leave Tom home alone, Tom and Jerry decide to invite their lady friends Toodles and Toots over for a romantic dinner. Things don't go as planned when they start to get in each other's way and tempers rise as dinner goes haywire.