450 Reasons to Go Bigger
When Ekstensive needs a new shop truck, Bill and the guys go sky-high with a lifted '21 F-450 King Ranch capable of hauling over 20,000 pounds. With most of the '46 Ford Coupe body beyond repair, the team has no choice but to build from the ground up.