Every Dog Has His Day
A green alien dog comes to Earth with a flying saucer chasing after it. When the alien dog bumps into green dog Beast Boy, the flying saucer abducts the wrong pooch. When the Titans spot the alien dog, they mistakenly think it's Beast Boy!