Clap Your Hands If You Believe
Dean is abducted from a crop circle while investigating a UFO sighting. He quickly discovers he isn't dealing with aliens but rather with fairies. Sam searches for him and stumbles upon a world occupied by elves, gnomes, and a leprechaun.